Κωνσταντίνου Καραμανλή 145, ΤΚ 542 49 Θεσσαλονίκη

Οργάνωση και Λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής

Εξειδικευμένο πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης για όσους ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με Τουριστικές Μονάδες, μικρού ή μεσαίου μεγέθους. Αποκτήστε εξειδικευμένες γνώσεις στο κομμάτι της Οργάνωσης και Λειτουργίας του Τμήματος Υποδοχής (Hotel Reception)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Play Video

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Στοιχεία Προγράμματος:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Τρόπος Παρακολούθησης

Το on-line σεμινάριο “Οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” ανήκει στην κατηγορία MOΟC (Massive Open Online Courses) ή στην λεγόμενη ασύγχρονη e-learning εκπαίδευση.

Η μορφή αυτή σεμιναρίων, που αποτελεί παγκόσμια τάση στην σύγχρονη εποχή της ψηφιοποίησης, παρέχει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να εισέρχεται στην πλατφόρμα παρακολούθησης και να επιλέγει ο ίδιος τον χρόνο παρακολούθησης απολαμβάνοντας την άνεση του σπιτιού του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία οποιαδήποτε συσκευή παρακολούθησης (Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, tablet, smartphone) και σύνδεση στο internet.

Και φυσικά, παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής παρακολούθησης, καθώς η διάρκεια πρόσβασης διαρκεί 1 έτος από την ημερομηνία αγοράς.

Περιγραφή

Το on-line σεμινάριο “Οργάνωση και λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” απευθύνεται κυρίως σε Ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων μικρού και μεσαίου μεγέθους, σε στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού, που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, αλλά και σε ανθρώπους, που θέλουν να ασχοληθούν με τον Τουρισμό και αναζητούν χρήσιμα εφόδια γνώσεων για το ξεκίνημά τους.

Κατά την διάρκεια παρακολούθησης, ο εκπαιδευόμενος θα λάβει πλούσια θεματολογία και θα αποκτήσει θεωρητικές αλλά κυρίως πρακτικές γνώσεις σχετικά με:

  • την οργάνωση και την δομή του Τμήματος Υποδοχής
  • τις βασικές διαδικασίες των κυριότερων λειτουργιών του Τμήματος Υποδοχής (κρατήσεις, αφίξεις, αναχωρήσεις, λοιπές υπηρεσίες)
  • την μεθοδολογία για την παροχή ποιοτικής φιλοξενίας προς τον πελάτη
  • τη λειτουργία των τμημάτων σε μία τουριστική μονάδα
  • την λειτουργία και τις διαδικασίες του ταμείου
  • τον σχεδιασμό διαχείρισης και τον Προϋπολογισμό του Τμήματος Υποδοχής
  • τους κανόνες ασφαλείας, την τουριστική νομοθεσία και την σχετική ορολογία

Σε όλες τις ενότητες έχουν προστεθεί πολύ χρήσιμα και επεξηγηματικά case studies, που βοηθούν τον εκπαιδευόμενο να κατανοήσει και να εμπεδώσει την θεωρητική γνώση, που παρέχεται.

Εξίσου και ίσως ακόμη περισσότερο χρήσιμο είναι το πρόσθετο υλικό, που παρέχεται και αποτελείται τόσο από σημαντικά πληροφοριακά στοιχεία, αλλά και αρχεία, που μπορεί να χρησιμοποιήσει και να εφαρμόσει ο κάθε επαγγελματίας στην τουριστική του μονάδα.

Πιστοποίηση

Το on-line σεμινάριο “Οργάνωση και Λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής” είναι πιστοποιημένο, σύμφωνα με το πρότυπο QTL Basic της ACTA – Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται στον κάθε σπουδαστή η σχετική βεβαίωση από την ACTA – Τεχνοβλαστός.

Αναλυτικά Περιεχόμενα Προγράμματος

Η τουριστική – ξενοδοχειακή βιομηχανία

 Εισαγωγή03:00
 Ιστορική εξέλιξη των ξενοδοχειακών καταλυμάτων    
 Διακρίσεις ξενοδοχείων-τουριστικών καταλυμάτων    
 Σύστημα κατηγοριοποίησης των ξενοδοχείων    
 Το παράδειγμα της Ελλάδας    
 Αλλοι χώροι διαμονής με παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών    

Το τμήμα υποδοχής

 Εισαγωγή03:17
 Οι στόχοι του Τμήματος Υποδοχής01:51
 Η οργάνωση του Τμήματος Υποδοχής 
 Η στελέχωση της Υποδοχής02:29
 Η ανεύρεση του προσωπικού 
 Κανόνες εμφάνισης και συμπεριφοράς04:38
 Κανόνες συμπεριφοράς και σχέσεις με τους πελάτες05:45
 Τοποθέτηση και ενημέρωση του νεοπροσληφθέντος υπαλλήλου    
 Εκπαίδευση και κίνητρα προσωπικού08:47
 Προΐστάμενος Υποδοχής (Front Office Manager)    
 Υπάλληλος Υποδοχής (Receptionist) 
 Ταμίας της Υποδοχής (Front Office Cashier) 
 Υπάλληλος Κρατήσεων (Reservation Agent)    
 Τηλεφωνητής (Telephone Operator) -Περιγραφή θέσης και τεχνικές αποτελεσματικής χρήσης του τηλεφώνου04:51
 Νυχτερινός Υπάλληλος (Night Auditor) 
 Θυρωρός (Concierge) 
 Αχθοφόρος (Groom)    
 Πορτιέρης (Doorman)    
 Τμήμα Guest Relations (Τμήμα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων)    
 Οι βάρδιες της Υποδοχής    
 Η παράδοση της βάρδιας 
 Λεπτομερής καταγραφή των καθηκόντων του υπαλλήλου Υποδοχής σε κάθε βάρδια 
 Οι λειτουργικοί κανόνες του τμήματος Υποδοχής 
 Ενδοτμηματική επικοινωνία των υπαλλήλων Υποδοχής 
 CASE STUDY – Saved by the Night auditor 

Κρατήσεις

 Εισαγωγή02:42
 Η σύνθεση του ξενοδοχειακού προϊόντος01:37
 Ποιοτικά κριτήρια για κρατήσεις 
 Διαδικασία κράτησης μεμονωμένου πελάτη02:14
 Μέθοδοι πώλησης δωματίων02:16
 Τύποι δωματίων 
 Όροι συμφωνίας ενοικίασης δωματίων    
 Πλάνο κρατήσεων    
 Κατηγορίες πελατών 
 Πηγές κρατήσεων και συμβόλαια06:34
 Κεντρικά συστήματα κρατήσεων 
 Τύποι κρατήσεων01:49
 Η διαδικασία ελέγχου μελλοντικών κρατήσεων04:26
 Η χρήση των σημειώσεων 
 Ομαδικές κρατήσεις 
 Very Important Persons (VIP)02:54
 Το φαινόμενο Overbooking04:38
 CASE STUDY Κρατήσεις “Χαμένοι στην μετάφραση”    

Αφίξεις

 Εισαγωγή01:09
 Αναμενόμενες αφίξεις01:33
 Προετοιμασία αφίξεων03:06
 Ποιοτικά κριτήρια εξυπηρέτησης κατά την άφιξη01:58
 Διαδικασία άφιξης μεμονωμένων πελατών02:45
 Διαδικασία άφιξης group02:26
 Μη αναμενόμενες αφίξεις (passant/walk in)    
 Πρωινές αφίξεις (early arrivals)    
 Διημέρευση (day use) 
 Πλάνο υποδοχής    
 Κατανομή δωματίων(allocation) & κατάσταση δωματίων 
 Τιμές δωματίων 
 Διαμόρφωση τιμών-παροχής υπηρεσιών ανάλογα με το πελατολόγιο    
 Δωμάτια χωρίς χρέωση (complimentary)01:14
 Καθορισμός τρόπου πληρωμής02:45
 Η δημιουργία προφίλ του πελάτη 
 Αναβάθμιση δωματίου02:05
 Χειρισμός υπερπληρότητας του ξενοδοχείου (sell-out)03:23
 Μετακίνηση πελάτη σε άλλο ξενοδοχείο λόγω υπερπληρότητας03:19
 Μετακίνηση πελάτη σε άλλο δωμάτιο02:54
 Η παράδοση της βάρδιας04:28
 Λεπτομερής καταγραφή των καθηκόντων του υπαλλήλου Υποδοχής σε κάθε βάρδια04:28
 Οι λειτουργικοί κανόνες του τμήματος Υποδοχής04:28
 Ενδοτμηματική επικοινωνία των υπαλλήλων Υποδοχής04:28
 CASE STUDY – Saved by the Night auditor04:28

Προσφερόμενες υπηρεσίες

 Εισαγωγή01:33
 Χειρισμός μηνυμάτων02:17
 Υπηρεσία ταχυδρομείου και διαχείριση αλληλογραφίας 
 Παροχή πληροφοριών και εξειδικευμένων υπηρεσιών02:49
 Πολιτιστικές εκδηλώσεις00:58
 Ενοικίαση αυτοκινήτου01:23
 Αεροπορικά, ακτοπλοϊκά ή άλλου είδους εισιτήρια και οργανωμένες περιηγήσεις & εκδρομές01:43
 Υπηρεσία αφύπνισης    
 Πληροφορίες για εστιατόρια και κρατήσεις00:53
 Φύλαξη αποσκευών01:25
 Υπηρεσία απολεσθέντων αντικειμένων (lost and found)02:16
 Υπηρεσία μεταφοράς πελατών (transfer)03:24
 CASE STUDY – The taxi driver    

Φιλοξενία

 Εισαγωγή01:03
 Η ποιότητα της φιλοξενίας και η σωστή εξυπηρέτηση των πελάτων03:25
 Η διατήρηση των πελατών02:16
 Διαχείριση παραπόνων02:43
 Οι πηγές παραπόνων των πελατών και οι στόχοι του καταλύματος για την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους03:09
 Διαδικασία αποτελεσματικού χειρισμού παραπόνων03:59
 Ποιοτική εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες (α.μ.ε.α.)    
 Αξιολόγηση εγκαταστάσεων και παρεχόμενων υπηρεσιών του ξενοδοχείου    
 Γενικές αρχές για παροχή ποιοτικών τουριστικών υπηρεσιών 
 CASE STUDY – Η σημασία της ψυχριαμίας στην διαχείριση    

Αναχωρήσεις

Εισαγωγή 01:00
Διαδικασία ελέγχου αναχωρήσεων 02:19
Διαδικασία αναχώρησης μεμονωμένου πελάτη 05:13
Διαδικασία αναχώρησης γκρουπ 01:21
Χειρισμός αμφισβητούμενης χρέωσης 02:39
Διαδικασία εκπτώσεων σε λογαριασμό 01:53
Αναχώρηση μετά τις 12.00 (late check out) 01:20
Πληρωμή πριν την αναχώρηση – early payment 02:37
CASE STUDY – Ο καταναλωτής     

Λειτουργίες ταμείου (cashiering)

 Εισαγωγή01:08
 Χρέωση μετά την αναχώρηση- late charge01:35
 Διαδικασία προκαταβολής02:25
 Διαδικασία ακυρώσεων και non show02:56
 Τρόποι πληρωμής 
 Χειρισμός συναλλάγματος 
 Έκδοση καινούριου ταμείου    
 Πλεόνασμα ή έλλειμα ταμείου    
 Διαδικασία ελέγχου πιστωτικού υπολοίπου 
 Διαδικασία paid-out    
 CASE STUDY – Ο λάθος χειρισμός του ταμία 

Σχεδιασμός διαχείρισης και προϋπολογισμός του τμήματος

 Εισαγωγή 
 Δημιουργία εγχειριδίων    
 Διαθεσιμότητα και πληρότητα των δωματίων 
 Προϋπολογισμός εσόδων δωματίων (budget)    
 Προϋπολογισμός εξόδων του τμήματος υποδοχής 
 CASE STUDY – Η προετοιμασία του Budget 

Ασφάλεια, τουριστική νομοθεσία & ορολογία

 Εισαγωγή 
 Γενική ασφάλεια του καταλύματος01:35
 Κανόνες ασφαλείας τμήματος υποδοχής 
 Εισαγωγή στην τουριστική νομοθεσία    
 Είδη τουρισμού 
 Τουριστικές επιχειρήσεις 
 Υπουργείο τουρισμού & ελληνικός οργανισμός τουρισμού    
 Ξενοδοχειακό επιμελητήριο ελλάδος & τουριστικοί φορείς    
 Τουριστική ξενοδοχειακή ορολογία 
 Ευθύνη ξενοδόχων κατά τον αστικό κώδικα    

Διάρκεια Προγράμματος

Το μάθημα μπορείτε να το ξεκινήσετε οποιαδήποτε ημερομηνία επιθυμείτε, εφόσον είναι σε καθεστώς “Αυτομελέτης“. Καθώς αποτελείται από video, μπορείτε να  το ολοκληρώσετε στον δικό σας ρυθμό, σε ώρες και ημέρες που βολεύουν στον προσωπικό σας προγραμματισμό.

Η πρόσβαση στο μάθημα ισχύει για 1 έτος

Οργάνωση και Λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής

219
  • 11 Ώρες Φόρτος Μαθήματος
  • 2 Ώρες + 30 Λεπτά Συνολικού Βίντεο
  • Πρόσβαση στο Μάθημα για 1 Έτος
  • Επίλυση αποριών από τον καθηγητή
  • Διαθεσιμότητα του μαθήματος 24/7
  • Βεβαίωση ολοκλήρωσης από την ACTA – Τεχνοβλαστός

Add Your Heading Text Here

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Επικοινωνήστε μαζί μας εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα

Clear
Letstudy Logomark

Η γνωμη σας μετραει

Πείτε μας ποιο μάθημα θα σας ενδιέφερε να αναπτύξουμε ως επόμενο στην πλατφόρμα του Letstudy

Στο παρακάτω πεδίο καταχωρήστε το email σας, στην περίπτωση που θέλετε να σας ενημερώσουμε εάν δημιουργηθεί το μάθημα που προτείνατε
Letstudy Logomark

Εισάγετε το username ή το email σας μαζί με τον κωδικό σας, για να συνδεθείτε στο Letstudy