Η μάθηση ξεκινά με στόχο

Σχεδιασμός & Δημιουργία Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Μαθησιακοί Στόχοι

Ορίζουμε σαφείς, μετρήσιμους μαθησιακούς στόχους που αποτελούν το θεμέλιο κάθε επιτυχημένου μαθήματος. Οι στόχοι αυτοί καθορίζουν τι πρέπει να μπορεί να κάνει ο εκπαιδευόμενος στο τέλος του μαθήματος και καθοδηγούν τόσο τη ροή του περιεχομένου όσο και την αξιολόγηση. Χρησιμοποιούμε μοντέλα όπως η Ταξονομία του Bloom για να διασφαλίσουμε βάθος και ποικιλία στη μάθηση.

Image

Curriculum Design

Χτίζουμε την αρχιτεκτονική του μαθήματος: ορίζουμε θεματικές ενότητες, ιεραρχούμε τη γνώση, σχεδιάζουμε τη ροή της εμπειρίας. Κάθε πρόγραμμα οργανώνεται έτσι ώστε να οδηγεί σταδιακά τον εκπαιδευόμενο από τη βασική κατανόηση στην εφαρμογή. Το curriculum σχεδιάζεται με ευελιξία, ώστε να προσαρμόζεται σε διαφορετικούς τύπους εκπαιδευομένων.

Image

Quiz & Αξιολόγηση

Δημιουργούμε έξυπνα quiz και δραστηριότητες που μετρούν, ενισχύουν και κατευθύνουν τη μάθηση. Χρησιμοποιούμε αξιολογήσεις τόσο για την αυτοπαρατήρηση (formative), όσο και για την τελική αποτύπωση της γνώσης (summative). Οι ερωτήσεις βασίζονται σε πραγματικούς μαθησιακούς στόχους και ενσωματώνουν feedback για κάθε απάντηση.

Image
Από την ιδέα στην εμπειρία

Storyboarding & Εκπαιδευτικό Σενάριο

Καταγράφουμε σε storyboard πώς εξελίσσεται η μαθησιακή εμπειρία: τι βλέπει, κάνει και σκέφτεται ο εκπαιδευόμενος σε κάθε βήμα. Καθορίζουμε το είδος του περιεχομένου (π.χ. βίντεο, δραστηριότητες, quiz), τον τρόπο παρουσίασης, την αλληλουχία και τις ενσωματωμένες αλληλεπιδράσεις. Έτσι δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο μαθησιακό «σενάριο» με δομή και συνοχή.

Επικοινωνία Επικοινωνία
banner-image
Η μάθηση βρίσκει τη μορφή που της ταιριάζει

Επιλογή Format (Microlearning, Mobile, Blended)

Η επιλογή format δεν είναι αισθητική – είναι στρατηγική. Και εμείς φροντίζουμε να ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τους μαθησιακούς στόχους και το προφίλ του εκπαιδευόμενου κοινού. Σχεδιάζουμε όχι μόνο τι μαθαίνει ο εκπαιδευόμενος, αλλά και πώς το μαθαίνει. Ανάλογα με το κοινό, τον χρόνο, τους στόχους και το περιεχόμενο, προτείνουμε την κατάλληλη μορφή διδασκαλίας:

  • Microlearning: σύντομες, στοχευμένες ενότητες με υψηλή συγκράτηση
  • Mobile-first Learning: σχεδιασμός για πρόσβαση από κινητές συσκευές
  • Βιντεομαθήματα και quizzes: για ενεργή εμπλοκή
  • Blended Learning: συνδυασμός online και δια ζώσης μάθησης
Επικοινωνία Επικοινωνία
banner-image
Η μάθηση πρέπει να είναι προσβάσιμη για όλους

Προσβασιμότητα Περιεχομένου (WCAG)

Ο σχεδιασμός εκπαιδευτικού περιεχομένου δεν είναι ολοκληρωμένος αν δεν είναι προσβάσιμος από όλους τους εκπαιδευόμενους, χωρίς εξαιρέσεις. Η προσβασιμότητα δεν είναι απλώς συμμόρφωση με προδιαγραφές — είναι η ηθική διάσταση της εκπαιδευτικής εμπειρίας. Και είναι μέρος της φιλοσοφίας μας. Στη Letstudy εφαρμόζουμε τα πρότυπα WCAG 2.1 για να διασφαλίσουμε καθολική προσβασιμότητα:

  • Περιγραφές (alt text) για όλες τις εικόνες
  • Αντίθεση χρωμάτων για ορατότητα σε άτομα με μειωμένη όραση
  • Υποστήριξη πλήρους πλοήγησης με πληκτρολόγιο
  • Συμβατότητα με screen readers
  • Υποτιτλισμός και μεταγραφή βίντεο/ήχου
  • Χρήση απλής, κατανοητής γλώσσας όπου χρειάζεται
Επικοινωνία Επικοινωνία
banner-image

Είστε Έτοιμοι;

Επικοινωνήστε μαζί μας, έχουμε την κατάλληλη λύση!